۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

وقتی رییس باشگاه الهلال استادیوم آزادی را با حسینیه مقایسه می کند


بازی تیم استقلال با الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یک بازی باخت – باخت بود زیرا هم استقلال با یک گل بازی را به مهمان خود واگذار کرد و هم رفتار تماشاگران استقلال و مقامات برگزارکننده بازی حسابی آتو دست مسئولان تیم عربستانی داد.
عزاداری در ورزشگاه آزادی
ویدیوی زیر ترجمه مصاحبه رییس باشگاه الهلال را نشان می دهد که به زمین و زمان گیر می دهد. با دیدن ویدیو در جریان جزئیات قرار خواهید گرفت اما در یک کلام او مدعی می شود که مسئولان استقلال هیچ کاری برای آنها نکرده اند و هر چه امکانات بوده توسط سفارت عربستان در تهران برای آنها تهیه شده است و اگر مسئولان سفارت نبودند آنجا برایشان تبدیل به جهنم می شد. او حتی مدعی می شود که ۱۱ نفر از بازیکنان این تیم بعد از خوردن غذای هتل اسهال شده اند.

هر چند به نظر می رسد بخشی از صحبت های او اغراق شده باشد اما بخشی از آن غیر قابل انکار است. از این جمله می توان به پرتاب ترقه توسط تماشاگران اشاره نمود و یا رفتار مسئولان برگزار کننده بازی که اقدام به برگزاری مراسم مداحی قبل از بازی نمودند. این موضوع سبب شد که رییس باشگاه الهلال به تمسخر بگوید که "معلوم نیست ما به استادیوم رفته بودیم یا حسینیه؟"

اگر از حال و هوای مداحی در استادیوم آزادی قبل از بازی با الهلال بی اطلاعید ویدیوی زیر را ببینید تا دقیقا متوجه شوید منظور الهلالی ها چه بوده است. البته لازم به ذکر است که محتوای این ویدیو کمی مغرضانه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر