۱۳۹۱ بهمن ۱۵, یکشنبه

فیلم هولناک بریدن آلت تناسلی غیر نظامیان سوری توسط شبیحه های بشار اسد


گذارندگان این ویدیو ادعا می کنند که این افراد جلاد، شبیحه های (شبه نظامیان طرفدار) بشار اسد هستند و افرادی که مورد شکنجه قرار می گیرند شهروندان بی گناه و غیر نظامی.
هر چه که باشد تغییری در وضعیت ایجاد می کند، این ویدیو به قدری هولناک است که تماشای آن به هر کسی توصیه نمی شود.
شبیحه ها آلت تناسلی این مردان را بریده اند اما نه پس از مرگشان، بلکه در شرایطی که هنوز زنده اند.
بریدن آلت تناسلی
لطفا تنها در صورتی که بیش از ١٦ سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای ١٦ سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

در این ویدیوی هولناک می بینید که آنها چگونه شکنجه می کنند، مردان اخته شده را می بینید و از همه مشمئز کننده تر اینکه شبیحه ها نه تنها از کارشان لذت می برند که یکدیگر را نیز به آن تشویق می کنند.
شکنجه در سوریه
تصویر سانسور نشده مرد اخته شده توسط شبیحه های بشار اسد
در بخشی از فیلم نیز یکی از شبیحه ها چوبی را در دهان مردی که هنوز زنده است فرو می کند و او را شکنجه می دهد.
و این تنها بخشی است از اتفاقاتی که در دو سال گذشته در سوریه افتاده و هنوز ادامه دارد.

۵ نظر:

  1. بهتره تعریف خودتون از بهترین ویدویوهای یوتیوب رو مشخص کنید. من به خاطر همین ویدیو دیگه به این سایت سر نمی زنم و از لیستم هم پاکش می کنم. فکر می کنم یک سایت خوب باید هویت داشته باشه. قرار نیست ویدئو از هر ژانری رو به عنوان ویدیوی خوب جا زد. متاسفم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون که نظرتون را ابراز کردید. این دومین ویدیو از ژانر به قول معروف چندش هست که با توجه به موفقیت اولی کار می کنیم و ویدیو های دیگه ای هم در راهند.
      بدیهیه که بر اساس سیاستمون تمام ژانرها رو امتحان خواهیم کرد اما ادامه فعالیت در هر ژانری به همین نظرات و میزان بازدیدها بستگی داره.
      اما در مورد جا زدن کم لطفی می فرمایید. در مورد هر ویدیو اونقدر توضیح می دیم که بیننده تصمیم بگیره که می خواد ویدیو رو ببینه یا خیر.

      حذف
  2. این ویدیو با وجود چندش بودن بیانگر واقعیت است

    پاسخحذف
  3. فوق العاده دلخراش و وحشی واقعا اینها انسان نیستند نمی دونم خودشون این درد و زنجر ها رو می تونند تحمل کنند . واقعا که جانی و کفتارند

    پاسخحذف