۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

تماشای تقلید جالب و حرفه ای آکادمی موسیقی گوگوش را از دست ندهید


چند نفر از بچه های خوش ذوق اصفهان آکادمی موسیقی گوگوش امسال و شرکت کننده های آن را با طنز به نقد کشیده اند که نتیجه کار آنها انصافا جالب از آب در آمده است. ضمن اینکه ویدیوی آنها خوب و حرفه ای است از جمله شروع آن که مشابه روال مرسوم در شبکه من و تو با نماهایی از شهر شروع می شود و موارد دیگری که خودتان در طول ویدیو متوجه آن خواهید شد.
رها اعتمادی
فردی که ادای رها اعتمادی را در می آورد بسیار خوب این کار را انجام می دهد: از لحن صحبت کردن و پوشیدن لباس های یقه ایستاده تا ایستادن روی پنجه پا که جزو عادات رها است و تکیه کلام امسال رها اعتمادی، حتما لطفا، که با سهوا عمدا همراه می شود همه و همه تماشای او را لذت بخش می سازد اما کسانی که هومن خلعتبری و بابک سعیدی را تقلید می کنند چندان جالب این کار را انجام نمی دهند.

بخشی از این ویدیو انتقادی است: از عدم حضور گوگوش در مرحله انتخاب اولیه که آن را به اپیلاسیون داشتن خانم گوگوش نسبت می دهند تا تشبیه انتخاب هنرجوها به کار سخت ده بیست سی چل.

بخشی از آن نیز به گیر دادن به هنرجوها می گذرد از جمله امیر حسین که نوع ظاهر، پوشش، گوشواره و آرایش کردنش (که البته خودش آن را تکذیب می کند) او را به آدام لمبرت مانند کرده و در قسمتی از ویدیو او را امیر لمبرت خطاب می کنند.
امیرحسین
تقلید امیرحسین، هنرجوی آکادمی موسیقی گوگوش
ارمیا نیز بخاطر حجابش مورد شوخی قرار گرفته و بازیگر نقش او با یک چادر سرتاسری در آکادمی حضور می یابد. همین طور امیر بهمن که ظاهرا قبلا برای بزها می خوانده که شیرشان زیاد شود!
ارمیا
تقلید ارمیا، هنرجوی آکادمی موسیقی گوگوش
تقلید طنز و انتقاد آمیز آکادمی موسیقی گوگوش به دو ویدیو تقسیم شده که هر دوی آنها را از این زیر می توانید ببینید.

۲ نظر:

  1. ممنون از توجه شما...
    لیست طنز های کوتاه آکادمی در این آدرس موجوده: http://www.youtube.com/watch?v=ZA8rCS-0DIY&list=PLjbEiWHAr6U5Y-JsQc8ppUj66ToVjsfqL

    پاسخحذف