۱۳۹۲ فروردین ۲۲, پنجشنبه

اتفاق مشابه دوشواری در خارج از ایران


در پست قبلی بطور کامل در مورد دوشواری و رحیم خالقی صحبت کردیم. دو نفر از مردم عادی ایران که به واسطه مصاحبه شان و حرف های عجیبی که در آن زدند بسیار معروف شدند. اما در خارج از ایران نیز مشابه این اتفاق سال قبل افتاد. ماجرای این زن سیاه پوست خارجی که یک شبه به شهرت جهانی رسید را در ادامه مطلب بخوانید.
ain't nobody got time for that
ماجرای این زن نیز مثل رحیم خالقی و دوشواری از یک مصاحبه شروع شد که ویدیوی آن را در زیر این پاراگراف می بینید. این زن در مجتمعی زندگی می کند که دچار آتش سوزی شده است. او ماجرایش را اینگونه شرح می دهد: "من صبح پا شدم تا یه کم نوشیدنی بخورم، اول فکر کردم یکی داره غذا باربیکیو می کنه. بعد دیدم یا عیسی مسیح آتیشه. بعدش دویدم، حتی کفشامو برنداشتم، برای جونم دویدم. بعد دود منو گرفت. فکر کنم این وسطا برونشیت گرفتم، اصلا کسی وقتشو داره؟"

همین یک جمله او را معروف کرد: " ain't nobody got time for that? – اصلا کسی وقتشو داره؟". مشابه ماجرای دوشواری برای او هم آهنگی ساخته اند که از جملات خود او در آن استفاده شده است. البته نسبت به دی جی دوشواری، این آهنگ هم جالب تر و پرکارتر است، چنانکه یک جا گروه کر برای او می خوانند، و هم اینکه بجای فایل صوتی یک موزیک ویدیوی تمام عیار برای این آهنگ درست کرده اند که می توانید از این زیر ببینید. این ویدیو به قدری مورد توجه قرار گرفت که برخی چهره های معروف از جمله آدام لمبرت آن را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر