۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

بالاخره علت مرگ عسل بدیعی چه بود؟


مرگ عسل بدیعی همسر سابق فریبرز عرب نیا و بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران نه فقط برای خانواده او بلکه برای همه مردم شوک آور بود. بدیهی است که پس از مرگ او آن هم در این سن و سال یک سوال بیش از همه در ذهن همگان نقش می بندد: " علت مرگ عسل بدیعی چه بود؟ " و این موضوع زمانی بیشتر حساسیت برانگیز می شود که بدانیم یکی از گزینه هایی که برای علت مرگ او وجود دارد خودکشی است.
عسل بدیعی
ماجرا خیلی سریع اتفاق افتاد. روز یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲عسل بدیعی در بیمارستان لقمان بستری شد و بلافاصله اعلام شد که او دچار مرگ مغزی شده است.
علت مرگ در ابتدا مسمومیت دارویی شدید اعلام شد که هر شخصی با شنیدن آن بی درنگ به خودکشی فکر می کند. این موضوع با در نظر گرفتن آخرین نوشته عسل بدیعی در صفحه فیسبوکش در ۱۹ اسفندماه سال قبل شکلی اسرارآمیزتر به خود گرفت.
فیسبوک عسل بدیعی
آخرین نوشته عسل بدیعی در صفحه فیسبوکش
بویژه جمله "تولدی دیگر در راه است" برای شخصی که قبلا رضایتنامه اهدای عضو را پر کرده و می داند که در صورت مرگ با اهدای عضو می تواند به تعبیری مجددا متولد شود بسیار شک برانگیز است.

همزمان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه عسل بدیعی با مصرف زیاد دیازپام خودکشی کرده و دلیل آن "وضعیت روحی تکان دهنده او" اعلام شد. خبری که بعدها از بسیاری از سایت ها پاک شد.
عسل بدیعی و فریبرز عرب نیا
عکس عسل بدیعی در کنار همسر سابقش فریبرز عرب نیا

همه این شایعات باعث شد رضا داوود نژاد شوهر خواهر عسل بدیعی وارد ماجرا شود و دلیل مرگ او را مشکل تنفسی اعلام و مسمومیت دارویی را تکذیب نماید. داوود نژاد همچنین با انتشار یادداشتی از مردم خواست که یا همدردی کنند و یا از دور نگاه کنند و رد شوند و اینکه اگر مرهم نیستند دردی اضافه نکنند.

انصافا مردم نجیب ایران هم همین کار را کردند حتی با وجود اینکه بسیاری، مشکل تنفسی را بعنوان علت مرگ عسل باور نکردند. شاید هم کمی بلند پروازانه باشد که توقع داشته باشیم در ایران مشابه رفتاری که پس از مرگ ویتنی هیوستون اتفاق افتاد رخ دهد، اینکه اعلامیه ای دقیق و رسمی بعنوان دلیل مرگ منتشر گردد.

به هر حال علت مرگ عسل بدیعی هر چه بود زندگی را به چندین نفر تقدیم کرد (چنانکه در ویدیوی زیر با دریافت کننده قلب او آشنا می شوید). مرگ عسل بدیعی تولدی دیگر بود همانطور که خودش نوید آن را داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر