۱۳۹۲ فروردین ۲۱, چهارشنبه

ماجرای دوشواری چیست ؟ رحیم خالقی کیست ؟


رحیم خالقی و پیرمردی که کلمه دشواری را بصورت دوشواری تلفظ می کند دو نمونه از افراد عادی جامعه هستند که دوربین صدا و سیما با آنها مصاحبه کرد و به یکباره به شهرت رسیدند. البته نه بخاطر پخش تصویرشان در صدا و سیما بلکه بخاطر پخش ویدیوهایشان در اینترنت.
دوشواری
ابتدا به سراغ رحیم خالقی برویم. آشپزی که با اعصاب خرد از اداره ای که یک امضا از آنها می خواسته اما به او ندادند بیرون آمده و باید به دوربین صدا و سیما در مورد انتخابات و اینکه آیا وظیفه او هست که در انتخابات شرکت کند یا خیر جواب دهد.
حالا جواب خنده دار او را در این ویدیو ببینید:

نفر بعدی پیرمرد ساده دلی است که فکر می کند اگر از محل زندگی اش تعریف کند شهرداری از خراب کردن خانه های آن محل منصرف می شود. او در پاسخ به سوال گزارشگر که می پرسد: "چند ساله دارید با این دشواری زندگی می کنید؟" پاسخ می دهد: " دوشواری؟ خیلی هم جای خوبیه. یکه. دوشواری نداره اینجا. خیلی هم عالی. یک بشر از اون روزی که من اومدم اینجا یک چوب برنداشته، منم با یک بشر کاری ندارم". این بنده خدا حتی لحظه ای فکر می کند که این گزارشگر شهردار است و آمده خانه او را خراب کند!
ویدیوی او را ببینید:

و حالا مجموع رحیم خالقی و دوشواری به اضافه کمی خلاقیت از ایرانی ها موزیکی را ساخت به نام دی جی دوشواری یا دوشواری فیت رحیم خالقی. دی جی دوشواری در واقع دقیقا مشابه آهنگ های دی جی است با این تفاوت که جملاتی که رحیم خالقی و دوشواری در مصاحبه شان گفته اند لابلای آن کار شده است.
دی جی دوشواری را از اینجا بشنوید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر