۱۳۹۱ دی ۲۴, یکشنبه

شرح زندگی و داستان های سکس شیوا ترنسکشوال ایرانی


احتمالا زیبا ناوک را می شناسید، وبلاگ نویس ایرانی که بی پرده در مورد مسائل جنسی صحبت می کند. او اخیرا مصاحبه طولانی و جالبی با یک ترنسکشوال ایرانی به نام شیوا انجام داده که در ادامه مطلب نسخه خلاصه و کم حجم تری از این مصاحبه را قرار داده ایم.
صرفنظر از تمام صحبت هایی که در این ویدیو خواهید شنید شجاعت شیوا در قبال حاضر شدنش مقابل دوربین قابل تحسین است.
ترنسکشوال ایرانی
لطفا تنها در صورتی که بیش از ١٦ سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای ١٦ سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.


بد نیست که قبل از هر چیز تعریف چند اصطلاح را مرور کنیم:
Transgender یا ترنس جندر به کسی می گویند که از نظر ظاهر و رفتار شبیه جنس مخالفش عمل می کند اما از لحاظ فیزیکی هیچ مشکل یا نقصی نسبت به هم جنسان خود ندارد.
Transsexual یا ترنسکشوال به کسی گفته می شود که از راه هورمون درمانی یا عمل جراحی تغییر جنسیت می دهد. بعنوان مثال یک مرد ترنسکشوال با هورمون درمانی صاحب سینه های بزرگ می شود و می تواند با عمل جراحی آلت تناسلی اش را قطع کند. به ترنسکشوال ها شی میل (Shemale)، ترنی (Tranny) یا تی گرل (T Girl) نیز گفته می شود.
Gay یا گی یا همجنس گرا بطور کلی به هر شخصی که به همجنس خود علاقمند است گفته می شود.
Lesbian یا لزبین عموما به زنان همجنس گرا گفته می شود.
Bisexual یا بایسکشوال یا دوجنس گرا به شخصی گفته می شود که هم به هم جنسان خود و هم به غیر هم جنسان خود علاقمند است.

شیوا ترنس جندر فعلی و ترنسکشوال آینده که هم اکنون در کمپ پناهجویان در نروژ زندگی می کند در این ویدیو از گذشته تا آینده اش سخن می گوید و ماجرای زندگی و داستان سکس هایش را روایت می کند. او در ایران بصورت پسر بوده اما همه مردم در اندک زمانی پس از برخورد با او متوجه تفاوت های او می شده اند. حتی پدرش او را "از زن کمتر" خطاب می کرده است.

او از دوران دبیرستان و اولین دوست پسرش تعریف می کند که به گفته خودش روزهای آتشینی را با هم سپری کردند و با هم رابطه جنسی برقرار نموده اند. اما پس از مدتی او به مبارزه با شرایطش بر می خیزد و تصمیم می گیرد با ازدواج کردن، مردانگی اش را به خود ثابت کند. گرچه این ازدواج ٤ سال بیشتر دوام نمی آورد چرا که بعد از مدتی او در خانه دامن پوشیدن را آغاز می کند و همسرش که ابتدا فکر می کرده قضیه شوخی است تصمیم به جدایی از او می گیرد. به گفته او آلت تناسلی اش بیشتر جنبه دکوری داشته و او مجبور بوده برای رابطه جنسی با همسرش بطور مرتب از قرص های ویاگرا استفاده کند.

پس از آن شیوا به همراه ٣-٤ نفر از دوستان پسر و دختر خود به گفته خودش "اولین سکس گروپ ایران" را در تهران راه اندازی می کنند. او معتقد است سکس گروهی بهترین نوع سکس است چرا که به تعبیر خودش "خنده بازار" است.

بخاطر فشارهای وارده از سوی جامعه او سه بار خودکشی کرده اما هر بار جان سالم به در برده است. اکنون او وضعیتش را پذیرفته و حتی با آلت تناسلی مردانه اش هم کنار آمده است و قصد ندارد آن را قطع کند. او تنها می خواهد هورمون درمانی کند تا صاحب سینه ها و باسن بزرگتری شود. 

او در جایی از دکتر میرجلالی که مسئول بیشتر عمل های جراحی تغییر جنسیتی در ایران است نام می برد و بشدت از او انتقاد می کند. وی همچنین این موضوع که ایران از معدود کشورهای اسلامی است که تغییر جنسیت در آن آزاد است را به سخره می گیرد و اذعان می دارد که در ایران یا باید زن بود یا مرد و یک مرد ترنسکشوال نمی تواند آلت تناسلی اش را نگه دارد.

شیوا وضعیت فعلی اش را به "جوجه اردک زشت" تشبیه می کند که آینده ای قو وار در انتظارش است. ظاهر مردانه و تنهایی در حال حاضر مهمترین مشکلات زندگی او هستند.

      لطفا قبل از دیدن این ویدیو به این دو نکته توجه کنید: 
      ١- با ذهن باز این ویدیو را ببینید،
     ٢- اگر می خواهید نظری بدهید نهایت احترام و ادب را رعایت بفرمایید.

۶ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. سلام لطفا به من ایمیل بدید
    faza.navardi@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. سلام سایت شما بسیار خوشم امد اما بعضی وقت ها نمیشه که بازش کنم اگر لطف کنی وهمین عکس ها داغ و داستان های سکسی ات را برایم ایمیل کنید خوش میشم
    maryamomid786@gmil.com
    تشکر ازشما

    پاسخحذف
  4. سلام ..من سروشم از کرج یه دختر خانم با مرام و با احساس واسه رفاقت و مسافرت میخوام همه جوره تامینش کنم......لطفا پام بزارید تماس میگیرم 09100348464

    پاسخحذف
  5. فیلم سکسی میخوام شدید لطفا واسم بفرستید......bardia6257@yahoo.com

    پاسخحذف
  6. کیر خیلی کلفت ودراز دارم که تا حالا هیچ خانم حشری نتونسته زیرش تحمل بیاره—-سکس تل میکنم حرفه ای با خانم های مست حشری که چند بار ابشون بیاد—سکس وحشی خفن میکنم با خانمهای حشری داغ که تا حالا کسی نتونسته خوب ارضایشون بکند—عاشق لیسیدن کوس و تمام بدن خانمهای سکسی–میمیرم واسه لز با خانمای شهوتی—خانمها و دخترخانما و خانمهای مسن حشری مست داغ شهوتی بزنگند 09305900660 ارش

    پاسخحذف