۱۳۹۱ آبان ۳, چهارشنبه

شبیه سازی رابطه جنسی و آلت تناسلی در خانه دانشجویی دخترانه


احتمالا شما هم چیزهای زیاد [و بیشتر خفن] راجع به خانه های دانشجویی، چه پسرانه و چه دخترانه، شنیده اید. این ویدیو نمونه ای از همین موارد است. هر چند مشت نمونه خروار نیست و مطمئنا همه خانه های دانشجویی هم این گونه نیستند.
بعلاوه لازم به ذکر است که گذارنده ویدیو این مکان را هم خانه دانشجویی و هم خوابگاه دخترانه معرفی می کند لذا واقعا امکان تایید اینکه این محل کجاست وجود ندارد، هر چند احتمال اینکه اینجا خوابگاه باشد ضعیف تر است.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

همان گونه که در ویدیو خواهید دید آنها به دنبال اشیایی می گردند که آلت تناسلی مردانه را برایشان تداعی کند و از هیچ کوششی برای شبیه سازی رابطه جنسی دریغ نمی کنند.
این که این فیلم مربوط به چه زمانی است و توسط چه کسی لو رفته نیز نامعلوم است. 

۳ نظر:

  1. سلام چرا من نمیتونم ویدیو های سایتتون رو ببینم ؟

    ارور The connection has timed out میده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      دلایل متنوعی می تواند داشته باشد اما چون توضیحی در مورد نوع مرورگر، محل زندگی و اینکه آیا ویدیوها را از طریق کامپیوتر یا موبایل تماشا می کنید نداده اید به احتمال زیاد مربوط به نوع فیلتر شکنی می شود که استفاده می کنید(اگر در ایران زندگی می کنید).

      حذف
  2. من هم نمی تونم ویئوهای شما رو ببینم . اگر ممکن است آن را برای من ایمیل کنید
    khorasani.gh@gmail.com

    پاسخحذف