۱۳۹۱ آذر ۱۱, شنبه

شرح کامل ماجرای فایل صوتی لو رفته از جلسه مداحان + دانلود

چند روزی است که یک فایل صوتی با عنوان " فایل صوتی کشف شده از جلسه مداحان " بسیار سر و صدا به پا کرده است. با توجه به نزدیکی انتشار گسترده ی این فایل در سایت های مختلف با مجالس عزاداری محرم بسیاری تصور کرده اند که این فایل صوتی جدید است. از طرف دیگر گمانه زنی ها در مورد اینکه این شخص سعید حدادیان است و تحلیل ها و داستان پردازی های شتاب زده سایت های سیاسی مبنی بر اینکه تیم محمود احمدی نژاد و در راس آن اسفندیار رحیم مشایی با کار گذاشتن میکروفون مخفی در این مجلس خواسته اند که از حدادیان انتقام بگیرند حساسیت ها را در مورد این فایل دو چندان کرد. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است.

سعید حدادیان
لطفا تنها در صورتی که بیش از ١٦ سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای ١٦ سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به شنیدن چنین الفاظی ندارید لطفا این ویدیو را نبینید.
 
این فایل صوتی حاوی فحاشی ، جوک های مستهجن و سخنوری با رکیک ترین الفاظ ممکن است که توسط یک مداح صورت گرفته است اما به هیچ وجه جدید نیست. این فایل صوتی لو رفته مربوط به مراسم عمر کشون یا عید الزهرا است که در تاریخ ١٢ بهمن سال ١٣٩٠ برگزار گردید. عید الزهرا جشنی است که توسط شیعیان افراطی و در روز کشته شدن خلیفه ثانی برگزار می گردد. 
از آن زمان این فایل آن قدر دست به دست چرخید و موبایل به موبایل بلوتوث شد که نهایتا مراجع قضایی وارد عمل شده و در نیمه دوم فروردین ماه سال ١٣٩١ این شخص را دستگیر و رسیدگی به پرونده او را آغاز نمودند. در همان زمان خبرنگار بازتاب این خبر را پوشش داده و از آن بعنوان " بازداشت یک مداح نه چندان معروف " یاد کرد. بدیهی است که اگر این شخص سعید حدادیان بود تا بحال احمدی نژاد و تیمش استفاده لازم از این پرونده را برده بودند. 
احسان قائم مقامی، یکی از بینندگان این ویدیو در یوتیوب، در این باره می گوید: "بابا مگه شما تا حالا عید عمر نرفتین ... مجلس عید عمر همینطوریه دیگه ... حالا یه احمقی صدا رو ضبط کرده .... هرچی‌ در عید عمر اتفاق می‌افته رو که نباید آورد بیرون نشون داد ... این آدم که این صدا رو ضبط کرده یه آدم بی‌ جنبه احمق بوده".
شما همچنین می توانید این فایل را از اینجا دانلود کنید.

۱ نظر:

  1. اخه حتی صداشم شبیه به حدادیان نیست
    لااله الالله

    پاسخحذف