۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

مروری بر اتفاقات سال ٢٠١٢ : آنچه ما را گردهم آورد


قبلا ویدیویی از گوگل مبنی بر مرور سال ٢٠١٢ گذاشتیم. این ویدیو نیز همان حالا و هوا را دارد با این تفاوت که یک آدم خوش ذوق و پر حوصله آن را ساخته و مفصل تر اتفاقات سال ٢٠١٢ را مرور کرده است. 
اسم اصلی این ویدیو "٢٠١٢ : آنچه ما را گردهم آورد" است و شامل پر سر و صدا ترین ویدیوهای یوتیوب، عکس ها و اخبار سال ٢٠١٢ است. موسیقی و تصاویر، این ویدیو را به یک اثر تاثیرگذار تبدیل کرده است.
بالن

از جمله مواردی که در این ویدیو به آنها اشاره می شود (به ترتیب حضور) عبارتند از:
طوفان سندی، سیل در فیلیپین، خشونت های سوریه، تظاهرات در مصر، استقبال از دریادار همجنسگرای ارتش آمریکا در بازگشت به کشور، ملاقات دریادار ارتش آمریکا با فرزند معلول ذهنی اش و دیدن راه رفتن او برای اولین بار، پیشنهاد ازدواج برد به امیلی، نجات بچه فیل، پرتاب کاوشگر کنجکاوی، برگزاری المپیک لندن، شکستن رکورد تعداد مدال دریافتی المپیک توسط مایکل فلپس، اسکار پیستوریوس اولین ورزشکار شرکت کننده هم در المپیک و هم در پارالمپیک، کسب مدال توسط دونده نابینای برزیلی، قهرمانی اسپانیا در جام ملت های اروپا، سفر باراک اوباما به برمه برای ملاقات با آن سانگ سوچی، رقص گنگ نم استایل، یخ آلمانی، یادی از درگذشتگان از جمله ویتنی هیوستون، جشن پیروزی محمد مرسی در انتخابات مصر، جنجال های گروه موسیقی روسی پوسی رایت، پیروزی باراک اوباما در انتخابات، سوء قصد به جان ملاله یوسف زی، حضور استیون هاوکینگ در افتتاحیه پارالمپیک و ... .
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر