۱۳۹۱ آذر ۲۶, یکشنبه

آلت تناسلی و بدن لخت مادرزاد بازیگر معروف آمریکایی در ویدیوی سیگور روس


یک گروه موسیقی معروف ایسلندی به نام سیگور روس برای تبلیغ آلبوم جدیدشان با نام Valtari طرح جالبی داشتند. آنها فراخوانی منتشر کردند که هر کسی که دوست دارد با الهام از یکی از آهنگ های آلبومشان یک موزیک ویدیو بسازد. اما قطعا خودشان هم انتظار نداشتند که یک بازیگر معروف آمریکایی و یک رقاص زن در ویدیویی که آلما هارل برای آنها می سازد لخت مادرزاد شوند و حتی زاویه دوربین طوری باشد که آلت تناسلی این مرد در آن نمایان شود.
زن لخت مرد لخت
لطفا تنها در صورتی که بیش از ١٦ سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.



اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای ١٦ سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

در این ویدیو که برای آهنگ Fjogur Piano ساخته شده، شای لباف به هر دلیلی لخت لخت است و ویدیو داستان یک زن و مرد را روایت می کند که در یک دور باطل وابستگی و تمایل اسیر شده اند.
شای لباف بازیگر معروف آمریکایی است که در فیلم های موفق Disturbia و  Transformersبعنوان بازیگر نقش اول حضور داشت.
عکس زن لخت لخت مرد لخت لخت
عکس سانسور نشده از شای لباف لخت مادرزاد و همبازی اش
آلما هارل سازنده این ویدیو که اساسا یک مستند ساز است در مصاحبه با وال استریت ژورنال در مورد صحنه های لختی این ویدیو می گوید: "از اول قرار نبود صحنه های لختی داشته باشیم اما در طول پنج روز فیلمبرداری نهایتا به اینجا رسیدیم. فرق کار هنری با کارهای سازمان یافته هم همین است، کارهای هنری شما را به جایی می برد که انتظارش را ندارید." او همچنین قبول دارد که نتیجه کارش شهوانی از آب درآمده است.
عکس سینه زن لخت
تنها یکی از چندین نمایی که در این ویدیو از سینه این زن گرفته شده است.
جورج هولم ، بیس زن گروه سیگور روس ، در مورد این ویدیو می گوید: "مردم ایسلند امل نیستند و این صحنه های لختی از نظر آنها مشکلی ندارد. در ابتدا من خودم ویدیو را نفهمیدم چون پر از ایده و گیج کننده است. اما حالا عاشق آن شدم. به نظر می رسد این ویدیو آغاز و پایان ندارد و فقط شما را مجبور می کند که فکر کنید چه اتفاقی قرار است بیفتد و چه اتفاقی قرار است نیفتد."  

۴ نظر:

  1. شما هم که مثل رسانه های جمهوری اسلامی به پستان می گید سینه!

    پاسخحذف
  2. ویدیو اجرا نمیشه

    پاسخحذف
  3. سلام .آزيتا 25 تهران هر كي كوس خامه اي كون پنبه اي و سينه مرمريمو ميخواد بايد اول شارژ بفرسته.تو سكس وحشي و باحالم اندام سكسيم زير لباساي سكسي كيرتو سيخ ميكنه.واسه سكس هر شهري هم بخواي ميام .تا شارژ نفرستي جواب تلفن نميدم.سكس تلفني شاارژ 5 هزاري .سكس حضوري شارژ10 هزاري بايد بدي تا آدرس بدم بيايي بعدسكسم 50 ميگيرم. سكس وب شارژ 10 هزاري.كير كلفتا منتظرم اينم شمارم 09360565597 تا شارژ ندي جواب نميدم

    پاسخحذف