۱۳۹۱ دی ۳۰, شنبه

این فیلم درباره فرزاد جمشیدی است


داستان آن مجری معروف که دختران را اغفال می کرده را شنیده اید؟ خوب، مهم نیست چون دیگر داستانش قدیمی شده است. الان همه می دانند که او چه کسی است، فرزاد جمشیدی مجری برنامه های مذهبی تلویزیون.
فرزاد جمشیدی
البته باید گفت که جزئیات این ماجرا توسط یکی از دخترهای اغفال شده فاش گردیده و صحت آن جز با اعتراف طرفین قابل اثبات نیست.  
اما ماجرا از این قرار است که فرزاد جمشیدی در سفرش به مکه از طریق تلویزیون شماره تلفنش را اعلام می کند تا هر که می خواهد به او زنگ بزند و التماس دعا بگوید. در این میان آقای جمشیدی یکی از دخترهایی که به او زنگ می زند را رها نمی کند. وی پس از بازگشت به ایران این دختر را راضی می کند که حالا که برای اجرای برنامه به کیش می رود او هم همراهش برود و این دختر غافل از اینکه اصلا برنامه ای در کار نیست همسفر او می شود. سپس پس از اینکه در کیش هتل گیر نمی آورند ناچارا یک خانه کرایه می کنند که یکی در اتاق خواب و دیگری در حال بخوابد اما هنگام شب ... . احتمالا می توانید بقیه اش را حدس بزنید. 

از قضا ماجرای زندگی فرزاد جمشیدی بی شباهت به یکی از تله فیلم هایی که از شبکه یک پخش شده و در آن یک مرد زن دار دنبال یک دختر جوان می افتد نیست. اتفاقا خود فرزاد جمشیدی در این فیلم حضور دارد و در تلویزیون مشغول گفتن این جمله است: "روزی که در آن گناهی صورت نگیرد روز عید است".

این ویدیو را بابک داد روزنامه نگار مستقل تهیه کرده و نام "دین بازی" را بر آن نهاده است چرا که به عقیده او این افراد فقط با دین بازی می کنند در حالیکه ایمانشان جز در ظاهر وجود ندارد.

۲ نظر:

  1. این کار آقای داد جز یک مغلطه نیست اولاً که این فیلم در روز عید قربان یا فطر حالا دقیقاً یادم نیست کدوم اما یادمه که یکی از اعیاد مذهبی بود پخش شد و بعد از چند ماه برنامه ای که اقای داد اون را به فیلم متصل کردند در نوروز و قبل از لحظه تحویل سال پخش شد این از این که اقای داد میخواستند این دو موضوع را به هم متصل کنند نکته دوم اینکه جناب اقای داد فقط چند سانس از یک فیلم را به عنوان مدرک برای بی ابرو کردن آقای جمشیدی استفاده کردند در حالیکه فراموش کردن که برای چنین ادعایی و برای بی آبرو کردن یک فرد مشهور چنین مدرکی فاقد ارزش است در اخر حقیقتی که وجود دارد این است که کسانی که با دین خواهی مردم مشکل دارند تلاش می کنند با کوبیدن افرادی که نماد هستند بکوبند برایشان هم فرقی ندارد کی و چطور که فکر می کنم آخر ناجوانمردی است و به شکلی توهین به شعور اجتماعی
    شاهد این حرفم هم بخش هایی است که اقای داد برای فیلمشون از حرفای اقای جمشیدی انتخاب کرده اند تا به گونه ای نشان دهند بله اینها هم که پیرو فلان مذهبند حقیقت دینشان همین چیزهاست و پوچ است

    پاسخحذف
  2. حالا این مثلا مدرک و سند بود؟
    ادمای بی فکری مثل تهیه کننده این مثلا مستند افشاگرانه!! کار رو برای کسانی که واقعا افشاگری منی کنن سخت میکنه

    برای خودم متاسف شدم که این لینک رو دنبال کردم
    و با عرض شرمندگی برای سایتتون که حاضرید دروغ و مزخرف هم داخلش بذارید

    پاسخحذف