۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه

بهرام رادان در اولین فیلم سکس دار پس از انقلاب !


طبق قولی که دادیم امروز روز افتتاح نارنجی تیوب است با یک سورپرایز بزرگ.
برای اینکه سورپرایزمان واقعا بزرگ شود زحمت زیادی کشیدیم تا اولین فیلم صحنه دار ایران پس از انقلاب را که حتی حاوی سکس هم باشد تهیه کنیم! البته نگران نباشید، هر آنجا که نیاز بوده را سانسور کردیم تا فیلم غیر اخلاقی نشود!
لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.


اما اجازه دهید کمی جدی در مورد این ویدیو صحبت کنیم. یکی از آن چند نفر یک فیلم کوتاه و در واقع یک شوخی است با فیلم یکی از ما دو نفر ساخته تهمینه میلانی که به مناسبت سورپرایز افتتاحیه نارنجی تیوب تهیه شده است. در فیلم ما بهرام رادان (مهندس زمان)، بر خلاف نسخه اصلی فیلم، به آرزویش می رسد اما السا فیروز آذر (سارا) شخصیت متفاوتی از خود نشان می دهد.
ساخت این فیلم از ایده اولیه تا آنچه شما اکنون می بینید نزدیک به یک ماه طول کشید و پروسه بسیار طاقت فرسایی بود. حداقل ما به طور عینی دیدیم که ساخت یک فیلم، حتی مزخرف ترین آنها، تا چه اندازه کار دشواری است. ضمن اینکه باید این نکته را در نظر داشت که فقط تدوین یک فیلم 10 دقیقه ای این قدر به ما سخت گذشت. حالا خودتان حساب یک فیلم کامل را از مرحله پیش تولید تا فیلمبرداری و تدوین نهایی برسید. و به همه اینها اعصاب خوردی که به کارگردان و تهیه کننده هر فیلم بر سر مجوز ساخت فیلمش وارد می شود را اضافه کنید.
اما با همه اینها و با احترام به خانم میلانی، ما که فکر می کنیم فیلم ما از فیلم ایشان بهتر است! شما چه فکر می کنید؟

۶ نظر:

  1. حاجی چی می گی خداییش؟! نفهمیدم چی شد ! یک کلاس انشا برو شما !!!

    پاسخحذف
  2. age mishe befrestinesh vasam
    aammiinn66@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. سلام.
    خیلی وبلاگ بدی داری ادم نمتونه فیلمو نگاه کنه

    پاسخحذف
  4. بابا این فیلم که این طور نیس صحنه هارو جا ب جا میزنین کل فیلم عوض شده که

    پاسخحذف
  5. لطفا واسه منم بفرسین pesareatash48@yahoo.cohttp://www.tube8.com

    پاسخحذف