۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

قدم زدن خونسردانه زن لخت مادرزاد در اصفهان


کلیپ هایی از مردان و زنانی که در خیابان های ایران لخت مادرزاد باشند در اینترنت کم نیست. اما این ویدیو یک تفاوت اساسی با همه آنها دارد. نه زنی که در این ویدیو لخت در خیابان راه می رود داد و فریاد می کند و نه پلیسی هست که بخواهد به زور لباس تن او کند. او خیلی خونسرد در پیاده رو قدم می زند، از کنار مغازه ها عبور می کند، از خیابان رد می شود و سیگارش را می کشد.
پل سرهنگ اصفهان
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

در مورد محل این اتفاق نیز برخی آن را پل سرهنگ و برخی این مکان را محله 24 متری اصفهان معرفی می کنند. ظاهرا این محله باید جای معروفی باشد چنانچه یکی از بینندگان این ویدیو می گوید که دوستان اصفهانی می دانند این محله چه جور جایی است. 
زن لخت مادرزاد
تصویر سانسور نشده از زن لخت در محله 24 متری اصفهان
نکته ای که در این ویدیو وجود دارد شخصی است که این فیلم را گرفته و دائما تکرار می کند که "اینجا تکزاسه". بعید است در تکزاس هم چنین کارهایی بکنند.

۵ نظر:

  1. اسلام به خطر افتاد.
    اى مومنان مال اندوز و اى مسلمانان صد آتشه, کمى از بند زير شکمتان بياساييد و به بيرون درآييد که اسلام دوباره خيلى به خطر افتاد.

    پاسخحذف
  2. ايني كه ميكشه سيگار نيست سيگاريه(حشيش)
    اينم اثر بعد مصرفشه
    در ضمن پل سرهنگ هم هست

    پاسخحذف
  3. age mishe befrestin vasam.
    aammiinn66@yahoo.com

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز بد نیست مطلبی که به اشتراک میگدارید کامل توضیح بدید
    این خانم در اصفهان بعد استفاده اجباری که از مواد کرده بهش تجاوز شده و در خیابان رها شده و لباس هاش هم دستش
    که پلیس دنبال عاملان مسئله هست هنوز
    گویا در شهر های مذهبی خصوصا اصفهان و مشهد تجاوز امری عادی شده , و از اونجایی که بی ناموسی بی غیرتی روبه مردها اومده و شعور فقط کلامی نه بالینی هیچ نرینه ای نه تنها به این خانم کمک نمیکنه باکه نهایت هنرشون به اشتراک گذاشتن و متلک هم میگن

    پاسخحذف
  5. سلام .آزيتا 25 تهران هر كي كوس خامه اي كون پنبه اي و سينه مرمريمو ميخواد بايد اول شارژ بفرسته.تو سكس وحشي و باحالم اندام سكسيم زير لباساي سكسي كيرتو سيخ ميكنه.واسه سكس هر شهري هم بخواي ميام .تا شارژ نفرستي جواب تلفن نميدم.سكس تلفني شاارژ 5 هزاري .سكس حضوري شارژ10 هزاري بايد بدي تا آدرس بدم بيايي بعدسكسم 50 ميگيرم. سكس وب شارژ 10 هزاري.كير كلفتا منتظرم اينم شمارم 09360565597 تا شارژ ندي جواب نميدم

    پاسخحذف